Svar På Kommentar

Helena om Tankar tankar:
Therese och malin är så himla sorligt!:( varför bloggar du så sällan?:/



SVAR PÅ KOMMENTARE OVAN ^. ;

jo nu på hösten (och på slutet av sommaren) har det hänt en hel del i mitt liv, upp och ner och ja massvis har hänt! Håller mig ju anonym på bloggen (dock är det 100% jag!) så då kan jag inte och vill heller inte skriva öppet varje dag om allt i mitt liv. Har en egen privat dagbok för det :P Bloggen är mest om mode,mig och kändisar som det märks! Åsikter och sådant jag vill dela med mig med er läsare lixom.
Och visst får jag ofta dåligt samvete över att jag försummar bloggen flera dagar (ibland veckor) i rad.. Men jag försöker hinna blogga åtminstone varje vardags-dag. Veckosluten flänger jag runt lite överallt och kommer inte i kontakt med en dator så då är bloggen på minus sidan som mest.. Fortsätt dock läsa och kommentera! Det gör ju att jag fortsätter!:)
Men jag kan lova er allihop att jag snart blir bättre,aktivare och intressantare! Snart! Håll ut!

Puss, Pygmepuffen
24 September, 20:59  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0