Tankar tankar

4, nästan 5 dagar sedan senaste inlägget.. sorry!
Måste bara uppmärksamma Stinalee här i bloggen, hon har fått en liten dotter! GRATTIS!
Sedan så tänkte jag kort skriva om 2 mycket omtalade personer (speciellt i Sverige), kom att tänka på dem två när jag kollade in paows och dessies bloggar idag.
Therese Johansson Rojo och Malin "Tuffing" Karlsson. Två tjejer i ca.14-16 (hur gammal var therese?) med så mycket liv i sig och framför sig som dock båda fick snabba och tragiska slut. Kände ingen dera men har läst,sett filmer på dem etc. Väldigt olika liv och sätt dom lämnade oss på men båda fall hemska, tänk dessa två tjejer vem skulle ha kunnat tro att det skulle gå så? Och vem trodde att de skulle bli så omtalade, inte bara i Sverige utan annanstans i världen också! När jag kollar på filmer av dem förstår jag en sak. Livet är kort och man ska leva sitt liv som man vill ha det nu, inte tänka för mycket på igår och imorgon utan bara nu,nu och nu. I actually don't care as long as I enjoy my time right now lixom :) Säger bara Live Your Dream don't Dream your life! (även om det är mycket trevligt att ibland drömma bort sig så det är nog tillåtet..:)!)
Här är en låt som kanske för en del tar upp tankar på någon person som den verkligen älskar, och med all rätta.
Men just nu även om det finns flera andra jag skulle kunna tänka på när jag hör låten så tänker jag på mig själv!
Jag lever ju med mig 24/7 hela livet! Kommer aldrig slippa mig själv så varför inte leva för sin egna skull, som man vill och trivs? :) något att tänka på där!
nu måste jag sluta skriva annars kan det bli ett alldeles föööör långt inlägg !
Tack ifall du läste allt, kommentera gärna det värmer mitt hjärta.<3

puss, pygmepuffen.


Kommentarer
Postat av: Helena

Therese och malin är så himla sorligt!:( varför bloggar du så sällan?:/

2009-09-24 @ 20:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0