VAR FINNS SNYGGA SVARTA LEGGINGS JEANS?!

Hellousan igen bloggen min :)

Har skrivit rätt så uselt på senaste.. sorry 'bout that!
Imorgon gäller det att SHOPPA (<3) ska söka efter detta iaf:

-snygga skor till vintern/hösten
-snygga jackor till vintern/hösten
-svarta stuprörsjeans, gärna i leggings-modell någon som vet var man hittar bra sånna? ::)

Sedan borde mina träningar börja next week, wippej! Har längtat, har inte vågat gå på vågen för jag har gått upp så mycket under sommaren och mina "twice a week och jogga" har inte riktigt fungerat.. hahah!
Snart måste jag också logga ut från datorn måste sköta alla läxor undan... Alla läxor är skit-jobbiga förutom matte läxorna, dom är bara kul för att jag äntligen fattar dem!
Haha geek or something? ;)

skriver kanske ännu idag, xx!

Kommentarer
Postat av: Claudia

sv: din sko :)

2009-09-07 @ 21:42:30
URL: http://claudiastyle.devote.se
Postat av: helena

vero moda eller gina tricot har ju svarta jeansleggins !:)

jag gillar vero modas mera för deras har även bakfickor så det ser mera ut som riktiga byxor liksom!

Hoppas du hittar några :)

2009-09-07 @ 22:45:41
URL: http://helenavonwalden.blogspot.com
Postat av: Felicia

På vero moda borde dom ha typ en miljon olika modeller av jeans leggings, sannerligen svarta också ;)

jag är lite sent ute här kanske men what ever ;P

2009-09-10 @ 20:38:10
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0