Mysiga saker alla borde pröva på :)

Hej!
Ska snart tvätta mig och lägga mig i sängen med bra musik och en bra tidning/bok (får se vad jag hittar^^).
Före det tänkte jag ändå försöka rycka upp mig och blogga lite, är besviken på mig själv över den usla bloggningen lixom!:D Just nu lyssnar jag på en härlig låt; Soulja Boy - Kiss me thru the phone. mysiiig text :)
Sedan tänkte jag med hjälp av bilder tipsa er om mysiga grejer jag gillar att göra!

Sola, avslappnande och så härligt jävla sköööönt :)

umgås med lillasyrran eller storabrorssan, ha lite syskon-tid som Linds & Ali helt enkelt.

Klipp/pyssla om håret! (kanske inte så här drastiska grejer men u get the point ;)!)

Mys med pojk-/flickvännen eller ta kort med en kompis :)

Bada i havet med en kompis, roligt och skönt uppfriskande!:D

sminka dig ! det behöver inte alltid vara stressig morgon när du gör det utan det kan vara bara på skoj och för att det är roligt .. :)

ojoj nu är klockan nästan elva redan.. måste logga ut men tipsar om mer imorgon bitti ;)) KRAM!

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: jaaa :D tack. Haha ja den tavlan var allt något extra xD

2009-09-14 @ 22:11:10
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: jaaa :D håller med. Tack :). Ja den tavlan var lite extra xD. Ååå coolt :O jag som typ trodde ingen fattade vad vi snackar ;D du ska testa det, himla läskigt ;)

2009-09-14 @ 22:13:04
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Felicia

Det är ju kul att sminka sig bara för ingenting, pröva nya sätt och stilar och sånt ;) hitta nya sätt att sminka sig.

2009-09-15 @ 00:09:59
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0