Mode i höst!

Okej det blev inte så mycket läxor gjorda, sitter nu här med en taco och fick plötsligt massvis med inspiration! :)
Ska berätta vad jag gillar i höst, som vanligt med hjälp av bilder och då är bilderna på två bruttor som verkligen vet hur man ska klä sig. Vem? Jo, Nicole Richie och Whitney Port.

Denna höst-vinter gäller det för mig; neutralt med 1-3 speciella färgklickar till!
Dvs. precis som Whitney har gjort här; vanliga ballerinor,stuprör och topp med paljett-jacka och cool väska till.

Gilla bootsen i höst, speciellt om de har klack till! Rött är också en riktigt hit-färg nu när det blir mörkare ;)

Ja, jag låter bilden tala för sig själv :) WONDERFUL WHITNEY!

Nicole i coola gladiator-heels, skinn-kjol, enkel topp och glittrigt "hippie"-band i pannan.. :)

1. en tuff bild på nicole från en photoshoot ;)
2a. Röda kappan är en hit! 2b. Spana in systrarna Olsen för rätta stilen nu, speciellt lager-på-lager trenden har de så rätt!
3. En av de snyggaste outfitsen jag sett på miss Port hittils :) Randig jacka, rosa blommig kjol och snygga skor till.Även modemedvetna kollegan Olivia Palermo är en person att kolla lite extra på!


aja, mer mode later on tonight ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0