Jeansblått!<3

Alltså idag är tydligen min värsta inspiration-till-att-blogga-dag! :)

Idag skrev jag ju om snyggt mode i höst och måste ännu tillägga att ljusjeansblå är så himla snyggt på så mycket just nu! Du kan ha färgen på jeansen, jeans-skjortan eller jeans-jackan. Ja whatever just wear it!
här har ni en liten bild som exempel, Gwen Stefani.


P.S. brukar inte kolla in statistiken då jag inte på någåt sätt har som mål att få så många besökare som möjligt, skriver endast för min egen skull även om läsare är kul då det kommer in kommentarer och sådant då. Jaja, tillbaka till saken, kollade på statistiken och nu när det varit riktig blogg-torka hos mig på senaste blev jag ju ganska överraskad, har ennu en sisådär 10-20 pers/dag som läser! Kommentera gärna då för jag vill höra vad just du tycker om allt här i min blogg! Puss!:)

P.P.S hehe visst är hon sig lik?;)

Whitney Port.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0