Hösten är hääär!:)

Hej bloggen :)
Nu är hösten här officiellt tycker jag man kan säga..? Det har ösregnat hela dagen idag och det är massor med löv på marken och mååånga går med varmare jackor i skolan redan!
Shit nejnejnej :D  fast visst är hösten mysig? stora varma stickade koftor med leggings och stövlar till gillas hos mig iallafall ;) och mysiga filmkvällar ofc! massa häärlit med hösten alltså.
Blev nyss konfirmerad så har en hel del nya smycken att välja på att matcha mina outfits med och en hel del pengar också!:D fast de ska mestadels gå till höst/vinter jacka och skor! och på höstlovet ska vi ju på resa så ska spara tills dess också.. men nu måste jag äta middag, hörs senare ikväll I promise!

Härligt höstig bild på Bonnie Wright :) Har sett HP6 nu tre gånger hehhehh :'D

xx.

Kommentarer
Postat av: Felicia

tycker också hösten är ganska mysig :) men regnet suger, jag måste ändå gå eller cykla till skolan så :P

härlig höstlig bild på Bonnie :)

2009-09-10 @ 20:45:04
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0