Hörlurar..

Hejssan!

Idag slutade skolan redan lite före ett för min del! How lovely, eftersom biologin går mycket mycket dåligt.
Därför blir det knappast mycket till bloggande idag ? Vi får se hur det går.
Men nu ska jag berätta vad som hände på vägen hem från skolan! Jag sitter i spårvagnen och lyssnar på min ipod (en nano, skulle gäääärna ha en touch men "de är så onödiga" tycker pappa och mamma..) jaja och sedan plötsligt känns musiken väldigt konstig och jag märker att bara ena hörluren fungerar!
Så nu när jag kom hem satte jag igång för att googla fram ett par nya, snygga och fungerande!
Hittade 4 olika alternativ, vilken tycker ni är snyggast?;)

Skullcandy Azym Catfight hette dessa, passar bra under t.ex moppehjälmen!:) men jag kör inte moppe snart mera då det blir kallt och snöigt..? hmm:S

Riot White 'n Pink, tycker de var rätt flickiga men ändå tuffa på samma gång :) Typ alla mina accessoarer är alltid rosa så därför passar de men skulle även vilja lägga lite ner på det rosa det känns lite.. tjatigt ?

Älskar dessa! Så roliga i sina tre färger ;) !

Jamaica style över dem? Känns lite mer för killar men gillar ändå! :)

Pinka eller ljusblåa? Älskar blått. De sista med Paul Frank på fins som rosa,mellanblå,svart-vita och svart-röda.

SÅ NU ÄR DET UPP TILL ALLA ER ! VILKA SKA JAG KÖPA? VILKA ÄR SNYGGAST?

xx, P.


Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: Haha, jo jag fattar ;D tack ska du ha :D

Kram <3

2009-09-29 @ 15:13:52
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jag behöver verkligen ett par nya hörlurar jag också!

2009-09-29 @ 15:29:19
URL: http://nataliebaronowsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0