Hello (:::

Helloo :)

Onsdag idag, ingen missade väll 09 09 09 kl. 09:09:09 ? :D heheh!
tänk ännu får vi uppleva 10 10 10, 10:10:10 och samma med elva och tolv men sedan är det slut! ;o
idag hade jag en för lång skoldag och imorgon ännu längre! gaah. igår var sämsta dagen på länge, hur lyckas så många tisdagar bli det, iallafall på senaste för min del? jaja strunt samma. snart borde en hel del roliga bilder dimpa ner hos mig, skolfoto, konfirmationsbilder och sådant som man i princip aldrig lyckas på..! iaf inte jaag.
men de är väll kul att se dem om 20 år eller ännu mera?; D
Idag var det faktiskt en helt okej varm dag, runt 20 grader men blåååsigt! Saknar sommarn fast samtidigt gillar jag nog och ser framemot allt denna höst (:

lägger ju inte upp bilder på mig själv (iaf inte ännu) så lånar denna av kenza eftersom den är så härlig och förklarar begreppet "sommar" perfekt!

jaja nu ska jag hoppa i en dusch och ha en mysig spa-stund!
see youuu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0