Hehehheheheh

Heyy!

Nästan 3 timmar sedan senaste inlägget och på den tiden har jag läst i en hel timme (!!) biologi och sedan har jag övat och tränat i 1½ timme och duschat. Nu sitter jag med en sen lunch/tidig middag a la broiler-potatis blandning? vet inte egentligen vad och nan-bröd :)
Har kollat in lite olika bloggar och ska snart kolla runt på modesidor efter inspiration! Ska kanske på resa under höstlovet och då gäller det mycket shopping.. Har räknat att jag då kommer ha sparat ihop kring 2000-3000 kr :)
A men nu tänker jag fortsätta på att visa er roliga bilder/korta videos som jag hittade igår :D
Enjoy them with a laugh or at least a smile ;)

cool dog :D haha gillar dens pose!

Hahah hur jäkla dum får man vara? fast lite synd om båda.

thihi söt katt::)

HAHAH:D så jävla bra;D nog är obama ennu en tonårspojke ibland trots att han är president!

woops.

xx,pygmepuffen!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahahaha :'D hur får du in rörliga bilder :O

2009-09-28 @ 11:56:00
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0