Gokvällll :)

Gokväll bloggen,
ja det där sköna badet blir nog seent, men det är ju mysigare då dessutom :)
Har försökt få min dator lite uppdaterad (har inte gått så bra) och så har jag försökt komma på bra nya låtar att lyssna på.. Tipsa super gärna mig! :) Är "allätare" gällande musik..;)
Visar lite bilder att gilla och inspireras av;

Sådär tänker jag fläta mitt hår, skitsnyggt gjort av Hayden Panettiere!

Fransar är hett i höst, på nästan vad som helst dessutom. Här på Mischa Bartons klänning.

Ganska stor bild, men paljetter som är såhär sparkling och lovely behöver plats ;) Coola sotade ögon också.

Jessica Stroup i en av höstens&vinterns hetaste färgkombo.. Svart och blått!
Passar perfekt det mörka håret och blåa ögonen. Röda nagellacket på tårna är fint matchat också. Skorna,klännigen och bältet är så svinsnygga att jag blir grön av avund! :D

Älskar nya säsonger, allt är så nytt och ljuvligt då :) !
Nu ska jag i badet (kanske ännu ett inlägg före det), kram på er läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0