Daniel Radcliffe, heting nummer ett på vår planet.

Hehhe ennu ett inlägg klämmer jag in idag :)
klockan är 10 över elva här hos mig och jag lääääängtar till mitt bad som jag har tappat upp, före jag hoppar i måste jag dock sätta in en hel massor bilder på en av världens snyggaste killar. Daniel Jacob Radcliffe.
Har alltid gillat honom och kommer alltid göra det, han är så underbar bara! :D

Daniel tillsammans med kollegorna Ruper Grint och Emma Watson.
Sedan en massa bilder i miniatyr (klicka för större!)

1.Så snygg som bara den.
2.Manlig i skägg;)
3.Smile, am I in heaven?
4.Modell pose
5.Snyggingen Daniel Radcliffe
6.och hopp på en photshoot!;D

Hinner inte med fler bilder nu, badet kallar på mig u see, men hörs imorgon då väll!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är ditt besöksrekord?

2009-09-17 @ 22:19:52
Postat av: Felicia

Å 5:e och 6:e bilden är helt mums bara ;D<3

2009-09-19 @ 16:27:30
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0