Snart, snart,snart!!!

Hello folks!:)
Ikväll blev det hemmakväll med film och massvis med godis & mandariner ;DD kul och skönt med sådant ibland eftersom att det blir party imorgon.
Well well snart (!!) dvs. på tisdag åker jag iväg från detta ruskigt kalla och våta land till något mycket mycket trevligare.. kan ni gissa vart? :D aja brun blir man där iallafall, och mycket bad & sol. Så från tisdag en vecka framåt hör ni inte ifrån mig! Ska därför försöka blogga aktivt de sista dagarna förän resan :)  Vart idag på massage och ansikts spa med tre kompisar, så himla skönt. Känner mig superfräch nu! Ett måste att prova någongång även om det kan kännas lite som slöseri med pengar.. :)
MEN SNART KAN JAG LÄGGA UPP SÅDANA HÄR BILDER PÅ FACEBOOK, HAHAHA:)))


Kenza på Kreta (dock inte dit jag ska!)

xoxo pygmepuffen


Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: tack ska du ha söta du :) jaa den låten är grymt bra. och passar in lite nu faktiskt.



Gud vad skönt med spa :O jag vill också! Och resa söderut!!! Aah guv vad jag avundas dig nu :O :D

2009-10-23 @ 21:48:21
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: håller med :) emma är alltid så vacker. Och tack ska du ha :) <3

2009-10-23 @ 21:52:34
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0