Skönhetsingrepp

Hejsan!

Söndag igen, mycket har hänt under veckan som gått och snart måste jag skippa datorn och övergå till alla läxor... usch. 9 minuter tid på mig ännu. Aja en dag så talade vi med kompisarna om plastikkirurgi, om vi skulle göra det och vad vi då skulle göra. Har ännu inte bestämt var min moral går på denna punkt så jag tänkte mera på att om jag ändrade mitt utseende vad skulle jag ändra på ? Kom fram till näsan,kinderna och övreläppen :D
Näsan skulle kunna vara smalare, kinderna inte så runda och överläppen lite större. Men fan såg ju inte klok ut när vi försökte "fixa till det" hahaha! :'D Skulle troligtvis aldrig göra det typiska ingreppet, boob-job, eftersom jag gillar min kropp som den är! Men om man går riktigt långt, för långt med ingreppen slutar det inte riktigt som väntat..
Eller ville du detta Jocelyn Wildenstein?



Här är en vacker kvinna som valt att ha ett naturligare ansikte..

..Olivia Palermo från The City, sjukt vacker! :)

Vilken föredrar ni ? Övre bilden eller undre...? ^^ knappast så svårt att välja

Kommentarer
Postat av: Felicia

undre helt klart :D det går väl bra att fixa till nått enstaka, men det får inte gå för långt :S

2009-10-04 @ 19:26:28
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0