HEEEEEEEEEEEEEEJ

Hej ska snart gå och sova men jag lade märke till att mitt senaste inlägg skrevs.. ehh.. exakt 10 dagar sedan!
Lata, glömska och förrvirrade jag! Men jag har mina orsaker, b.la att datorn är otroligt långsam. Ska få en ny i jul :) HURDAN TYCKER NI? :D Ja ja skulle bara skriva och berätta att jag ännu lever och mår så bra som det går att må i min situation. Har varit massvis med vännerna på senaste och trääänat! Ja jag kan väll säga att jag är ganska lycklig just nu, eller kanske inte så att jag går omkring och känner mig det jämt men när jag tänker på nästa vecka.. Då blir jag glad och känner mig rätt så lycklig :) Det är väll huvudsaken? Skriver imorgon kväll and THAT IS A PROMISE.
Puss på er!

I guess I'm happy :) that's enough for me at the moment.. :)

xoxo pygmepuffen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0