Har insett..

Har just insett (av alla stunder i hela mitt liv, så just nu har jag insett detta) vad orden "I miss you" betyder.
Shit de slog hårt i ansiktet. Har inte förän nu någonsin förstått dem lika bra. Geez.
Sparade denna bild på datorn länge sen med tanken "den kanske någon dag passar in i bloggen ? Vem vet" ack inte visste jag då att den såhär snart och just nu skulle passa in. gud så livet ibland är märkligt och komplicerat?!
Shit. shit shit. hahah skrattar och gråter omvartannat. det är ju inte klokt!
Men just nu har jag insett hur mycket jag saknar en viss (och fler..) stunder,personer och platser som jag tillbringat lycklig tid, en tid som var fläckfri och ingen oro syntes det heller då. Varför förstår man först efteråt att uppskatta det man då hade? Det var något så fint och vackert som nu bara är minnen och svunnen tid. Kommer aldrig få tillbax det vad jag än skulle göra. Känns alldeles otroligt stort nu...

SOVA.


ps! Svarar på kommentarer på morgonen/dagen/kvällen whatever, jag svarar I promise!:)


Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag har varit inne i ett antal depressioner. En var jättedjup och för ungefär ett och ett halvt år sedan. Då gick jag knappt utanför dörren, inte till skolan, träffade ingen annan än pappa och mina kusiner + faster. Jag lyssnade mest på musik och satt på mitt rum.



En sån grej har lärt mig att uppskatta det jag har, och att inte ta saker eller personer för givet. Jag vet att jag kan förlora en vän om jag tar den för givet, att jag kan såra någon eller så. Och jag vet att en grej som gör mig glad kan försvinna vilken dag som helst. Jag lärde mig att något som är ens vardag en dag kan vara helt borta och aldrig bli som det en gång var, igen. Det är jag glad att jag lärde mig, även om det inte var värt en depression.



Svar: Ja, det är inte så bra med mig. Det mesta i mitt liv är fel och upp och ner just nu. Inte kul! :( Vad har du för dig?

2009-10-04 @ 01:04:16
URL: http://nataliebaronowsky.blogg.se/
Postat av: m'

ok, jo det är bra. tack så mkt =D

göru?

2009-10-04 @ 11:43:34
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: Tack så jätte mycket :D<3 ja ska försöka lägga upp nån bild på mig som blondin ^^ vi får se nu. Tack så mycket för de fina orden igen :)<3

2009-10-04 @ 13:47:58
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

täääck ;DD

härligt :))

jätte bra :DDD

btw ska vi lägga till varandra på bloglovin? :DD

2009-10-04 @ 15:21:43
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0