Friends ! <3

Hello!
Idag ar det riktigt svinkallt hemma hos mig iallafall så jag drog till butiken med en kompis köpte massvis med gott och satt sedan under ett duntäcke och myste framför ett flertal filmer och serier! :)
Hade även ett ordentligt "girl-talk", pratade om så mycket att jag inte kan komma på när jag senast talat så ordentligt med någon! Tänkte därför lägga upp denhär bilden från nya Twilight filmen New Moon eftersom den är ganska passande...:)

Friends are the most beautiful and rare diamonds you should handle carefully.
<3

xoxo, pygmepuffen.


Kommentarer
Postat av: Felicia

bilden passade faktiskt perfekt till det du beskrev :D låter jätte mysigt :) jag älskar att tala ut om saker med mina vänner. och framför allt lyssna :)

2009-10-16 @ 01:05:59
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0