V.I.P's in my life <3

Viktiga människor finns i allas liv och ska finnas.
Du själv är ju förståss den viktigaste du måste bry dig om, du lever med dig själv från början till slutet (om det finns ett slut, vem vet?). Any way, jag vet inte varför men om jag lyssnar på någon bra låt som har mening och är djupare eller något i texten och ser på världskartan kommer jag att tänka på de viktiga i mitt liv.
Det känns som att det då överväldigar mig vem som betyder mer för mig liksom.
Att det är jag & de i hela denna stora värld. Att jag vill se,uppleva, ta för mig, njuta och ja göra allt i världen just med dem här! Kanske ni känner lika vid någon annan speciell tidpunkt ? Tell me! Vill höra era historier:)
Just nu är det många runt mig i livet men de där som betyder så extra mycket för mig, speciellt vid vissa tidpunkter beroende på hurdana de är och på våran relation.. det är mycket olika och inte alla som är runt mig heller! Om jag är någons sådan person? Hoppas det och tror det med, och jag är jäkla stolt isåfall.
Det är stort att vara en viktig person till någon, kom ihåg det. Folk som tar sitt liv sviker alltid någon, även om det bara är en person är det iallafall en person med känslor, tankar och hjärna och hjärta. Denna person sviks även om den är det ända någon har kvar att leva för. Lev för den då säger jag bara!

EL-har alltid betytt något så jäkla stort för mig och kommer alltid göra det! Vi kan tala om allt, djupt som kul och lättsamt. Vi känner bådas alla sidor och vi kan skratta och gråta tillsammans, aldrig att jag sviker dig. Svårigheter kommer och går men detta är något som består!<3 Älskar dig så jävla mycket gumman!

EY-vi har kännt längre än många har kännt varann och jag vet alla dina sidor, goda som onda eller vad man ska kalla dem, du betyder mycket för mig och du vet det väl vi kan tillsammans göra så otroligt mycket och vi kommer göra det i framtiden också. Allt vet vi om varann, det är något fint vi har min kära vän. Släpper inte dig bara så du vet!:)

EO-rätt så ny, eller nej men vi har på senaste lärt känna varann så mycket bättre och på en djupare nivå. det är så fint att jag inte kan beskriva med ord! Vi är rätt lika till sätt och allt vilket svetsar oss samman som en oemotståelig duett, jag kan berätta allt till dig och du till mig utan problem. Vi förstår varandra innan den andra talat om något och vi kommer fortsätta så, right?:) I love you hun!

EW-Vi har inte sätts på en tid men f*n så jag saknar dig, åh så all saknad kom tillbaka till mig idag, tårarna ville börja rinna.. ses snart igen hoppas vi <3

EI-du är rätt så ny i mitt liv men still so important ! din närvaro är alltid lika ljuvlig, alltid glad, lycklig och lätt att prata med. Svår att ersätta, ingen annan som du funnen ännu iallafall. Du är den som snurrar mest på min hjärna och i mitt hjärta, i hela mig. Hela tiden. Tanken på dig överväldigar mig mest och jag kan inte göra annat än få gåshud och ett leende på läpparna då. Har inte sagt allt detta till dig än, men jag hoppas innerligt att du förstår det och att jag någon vacker dag vågar öppna upp mer och berätta om mina känslor och tankar för dig! Skulle kunna skriva så mycket mer om dig och kanske gör det ännu men tills nu får det här räcka, du är min egna V.I.P!<3

Där fick ni då veta litet.. Förkortningarna går tyvärr inte att klura ut på något sätt (utom om du är jag haha) då jag & mina vänner vill hållas anonyma.
Fråga gärna om ni undrar ngt, svarar på alla frågor! (nästan;)!)

Kram och godnatt!<3


Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Haha nej jag tror inte att jag duger till det.. Men oj vad fint sagt det var :) Jag är 162cm tror jag.. :P

2009-10-02 @ 01:14:02
URL: http://nataliebaronowsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0