What to do todayyy?

Hej bloggen, sitter här nyduschad och är nästan färdigfixad (förutom håret som är alldeles hopplöst idag..) och känner mig bra till mods, hjälpte mamma i butiken och gjorde även lunchen!
Nu chattar jag med vänner på facebook men jag har ingen aning vad jag ska göra av dagen, shoppa? naej inte på det humöret. sitta hemma vid datorn? waste of time känns det som. Har ni ideer på vad man kan föra en kall, grå och mulen höst/tidigvinter dag? Tell me isådana fall!
Idag släpps förresten Jimmy Choo for H&M i butikerna, tänkte kolla imorgon / på måndag men det jag sett iförhand har inte riktigt lockat mig.. Varken utseendet på sakerna och priserna. Vad tycker ni om kollektionen?

Haha kolla in minerna :DD roligt.

xx.pygmepuffen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0