Ljuset i mitt liv at the moment

Ljuset i mitt liv at the moment är du, så fin och alltid där för mig.
Alltid ett leende på läpparna, alltid dina snälla ord, din roliga retsamma humor som sammanband oss från början, oron i dina ögon när du märker att något är fel, dina tröstande ord, varma kramar, översöta pussar och kyssarna som får mig att smälta ute i vinternattskylan. Det här är bara några av dina många vackra, storartade och personliga egenskaper som jag nyss beskrev. Du betyder något mycket fint för mig, en dag utan dig känns alltid på ett underligt sätt tom och kall, det fattas mig mycket då. Tur nog går inte många sådana dagar förbi och jag kan skatta mig lycklig över att ha dig vid min sida kan jag lugnt säga. I vått och torrt i kallt och varmt finns du alltid där för mig, hoppas jag nu och i framtiden också. Puss <3

Ett par som verkligen lyser av äkta kärlek är förståss Jay & Whitney :) (inte bara pga min the city feber idag;D!)

Så här känns det precis när vi två talar, idag var en underbar dag tack så mycket för att du finns gullet! <3

xx.pygmepuffen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0