Kort om cheerleadingen!

Tjoo!

Idag är jag på gott humör även om det är fredagen den trettonde, dagen har varit extremt dålig och jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll..! Har kännt ungefär såhär i tre dagar nu.. allt är dåligt men ändå är jag superglad? :D Weird men bra så iallafall :)
Tänkte berätta lite om det här med skolans cheerleading lag som jag ska dra då!
Nästa vecka kommer jag ha uttagningar för lag & hjälp-lag ledare och sedan ska vi börja fundera på dräkter,ramsor, koreografier.. allt sådant kul som cheerleading hör till!
En hel del killar har redan gett mer eller mindre avklädda alternativ.. en kille i min klass mejlade denhär bilden under till mig och skrev under "NI MÅSTE HA SÅDANA HÄR DRÄKTER SNÄLLA !" :D

Nej tyvärr, jag ser inte cheerleading som en sport som ska framhäva tjejens sexiga sida i minikjol och magkort topp utan som en sport. Cheerleaders är atleter som alla andra som utövar sport! Någon som instämmer i det?
Dock är jag sugen på att go pink (om vi får, troligtvis blir det skolans färger men OM) efter att ha sett denna bild;

Miranda Kerr för VS. ;)

Och sedan för er som inte riktigt vet vad cheerleading går ut på.. en bild på några klassiska stunts inom sporten, kan skriva mer någon annan gång!:)

Sist en rolig bild som borde (?) vara rörlig vet inte om det fungerar....



xx. pygmepuffen!

Kommentarer
Postat av: Moa A ♥

fin blogg!!..<33*

2011-05-16 @ 16:28:22
URL: http://blondinmoaa.blogg.se/
Postat av: Moa A ♥

fin blogg!!..<33*

2011-05-16 @ 16:28:23
URL: http://blondinmoaa.blogg.se/
Postat av: Moa A ♥

fin blogg!!..<33*

2011-05-16 @ 16:28:25
URL: http://blondinmoaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0