Inlägg nummer 200

Hej!

Ja, då skriver jag nu 15 november 2009 på mitt tvåhundronde inlägg. Woah vilken milstolpe i mitt liv alltså!
Klockan är fem över 12 och mamma kom just in och klagade "gå och sova nu du ska vakna 9" "jojo" svarade jag, intressant va?:D Ett sånt party-liv det var idag, det hände absolut ingenting jag var på stan med 4 tjejkompisar,
A,F,P&C. Sedan åkte jag hem till gullet och satt där framför datorn i typ 2h ? :D Kom hem gjorde en macka och satt mig framför datorn här. Wihoo. Snart ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna för att krypa ner i sängen tillsammans med ipod, papper och penna och telefonen förstås! Förrässten måste jag säga att min vän R verkligen är prince charming, du är så himla söt ibland! :D
Aja tänkte även nämna i detta tvåhundronde inlägg för er som inte vet ska Emma Watson designa kläder för People Tree. Naturvänliga kläder till rimliga priser för tonåringar lixom, låter superbra tycker jag!
Avslutar inlägget med en superfin bild på Emma som fotats i samband med samarbetet med People Tree.
Ha en underbar kväll allesammans!


xx.pygmepuffen!

ps. 200!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0