Hejsan! (okreativ rubrik)

Hejsan allihop nu är jag hemma igen! :)

Blev faktist inte ett dugg jet laggad men mycket brunare, frächare och gladare för den delen!
Går endå inte till skolan eftersom att mamma tycker jag måste få vila ut tidsskillnaden -.-
Jaja, nästa vecka börjar skolans allvar på nytt med prov, lektioner, projekt, läxor ... Sista året i högstadiet är väll så för alla I guess ? Tur nog är jag rätt bra i skolan så jag tror nog jag överlever året med hedern i behåll :)
(även om alla säger att de skulle kunna begå mord på matteboken under våren..hjälp)
Men till gladare skol saker! Jag ska alltså dra cheerleader laget i skolan i år, började redan rita upp kläder och planera smink & hår i flyget och har ganska många olika alternativ.. Har dock sällan gjort koreografier så i får se hur bra de blir.. Tror nog det blir bra är ändå ganska kreativ och så kan jag ju en hel del när det kommer till dans och cheerleading! Nu måste jag bara promota laget i skolan så det kommer mycket med folk på intagningarna..!
Aja, hörs senare <3

supersöt bild på miley cyrus och justin gaston!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0