Grey and Rain.

Hello what's up guyys?
Har typ världens mest stressande veckor framför mig nu..?!
Sista månaden innan betygen är igång och vi har 2 prov/vecka och 3 projekt på gång! Dessutom ska vi lämna in en bok och film recenssion om 1 vecka har inte ens börjat läsa.. Plus alla normala högar med läxor därtill.
Hoppas jag överlever, ska försöka blogga då jag hinner så ni vet om jag ännu är vid liv, hehe :)
Just nu sitter jag och läser till prov = jag borde verkligen inte sitta vid datorn men hey, jag har ännu 12h 15min på mig att lära mig föränn jag ska skriva provet. No worries yet at least!:D
Lite kul bilder för att pigga upp den annars så grå & trista vardagen:

hehe humor.

skitcoolt, måste pröva någon dag!

en sådan ska jag sååå ha i mitt hem!

skriver kanske ännu ikväll.

xx. pygmepuffen!


Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: jo det är min pojkvän :D hade nog ett inägg om det lite tidigare :) hihi, tack :D

Ååå jag med :DD

2009-11-18 @ 08:47:57
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Tinna

cool bild tjejen men ritade ögon om mun! kolla gärna in min blogg :)

2011-01-05 @ 21:00:07
URL: http://artroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0