Fortsätter..

..med att lyssna sönder "party in the usa", himla skön låt faktiskt !

En annan himla bra ny låt är Britney Spears "3" ;) kan nästan nu hela texten hihi!
Funderar på massvis med grejer nu, sista sakerna i skolan och julen närmar sig. Julkänslan börjar komma mer o mer nu hela tiden hemma hos mig iallafall.. Men bestämde att jag först får börja julpynta rummet sista november ! :D annars börjar jag (som förra året) för tidigt och tappar den där gnistan lagom till julafton -.-
Funderar även på att klippa mig och färga håret nu till jul/nyår.. men hur?
Mitt hår just nu ser i princip ut såhär:

Super blondt, ganska långt och med lite kortare upptill (utvuxen lugg) ändrar enligt humör från sned-&mittbena.
Hur ska jag göra det nu då? Min naturliga färg är alltid mörkare blond om vintern så det blir ganska snabbt mörk utväxt..:S Tänkte på att kanske det vore något att färga lite mörkare naturlig blond ? Men klippet då ?! No idea där. Ska fundera på det.. Måste också fila på min julklappslista! Har hittat en hel del men vet inte vad jag ska önska av vem och vad jag köper själv sedan istället..
Och vad ska man ge till alla kompisarna? Hoppas alla kan önska sig något det blir så otroligt mycket lättare då..!
Själv skriver jag även en liten lista över billigare saker att önska av kompisarna så de inte hamnar springa runt som yra höns och leta efter något passande..!
Så snälla vänner, gör det samma för mig! Även om jag har några små (bra&dåliga) ideer redan nu :)

Aja nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna, skriver mer imorgon!

xx.pygmepuffen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0