Bärbar dator..?

Pappa lovade att köpa en ny laptop till mig snart, men då måste jag själv hitta den och tycka om den i minst 2-3 år (om jag inte själv köper en minilaptop att ha i gymnasiet men det är den tidens problem..)
Well well har lite problem med att hitta så efterlyser nu en här om någon skulle råka veta en snygg enligt mina krav? ;D

*Webkamera
*Stort minne
*Rätt stor skärm
*Bärbar
*Snygg färg, typ svart,silver eller pink/rosa!

Såå vet ni någon? Googlade lite och hittade typ på märken DELL,Acer men kan inte hitta mer än någon bild från en annan blogg och de är alla mini-laptops..! Är sådana bra eller..?
Hittade dock en snygg:

Men vad heter den ? Hittad på google..

Tack på förhand för er hjälp!

xx.pygmepuffen!

Kommentarer
Postat av: Olivia

tacktack! :D

2009-11-13 @ 19:09:49
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: Olivia

tacktack! :D

2009-11-13 @ 19:09:50
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0