Ska bli glladdD:DD

Hej hej :)

jaa min valborg och första maj och de andra helgdagarna gick väll rätt så bra till :)
Nu tillbaks till skolan med noll krafter.. jihuu.
Har också shoppat en hel del !
2 par jeans (hehe) ett par ljusa blåa och ett par mörka blåa. Nu räcker det med jeans !
En super söt topp, en tröja, en tröja till och ett par jeans shorts. Sandaler också.
och en klänning :D kvar på listan vad jag vill (och ivissa fall behöver) är ennu lite grejs men de får vänta några veckor tror jag :P
Sedan så har jag lite råddigt i "kärlekslivet" och annars också.
jag troor jag kanske gillar en kille i min klass, och sedan gillar jag kanske (once again) mitt ex!! inte tillåtet !!
och så en kille jag nyligen träffat, han är verkligen jättetrevlig & söt men jag är så blyg :D
jaja, annars då ? jo nervös inför sommaren lite, är så himmelens otränad, blek och har rätt dålig hud..
min näsa är också ett big time problem för mig och min längd och alltmöjlit.. problemenas dag idag tror jag!! :D
onödiga problem typ alla jag veeet!: D därför ska jag nu ta och läsa Harry Potter och sova :))
hejdå!



random bild från nätet, glad och fin :) så ska jag bli nu (humöret alltså) ! :D

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ooo jag vill och shoppa igen :O måste passa mig så jag inte blir shopaholic ;b haha, då har du ju tre killar att välja mellan ;) hoppas allt blir bra med ditt kärleksliv :) ;b

2009-05-07 @ 17:00:08
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: håller med dig i exakt allt du sa :O :D tack för alla komentarerna :)<3

2009-05-09 @ 17:10:45
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0