Style inspiration.

Hej igen innan jag rusar iväg för att träna flera timmar så måste jag hinna lägga in ett inlägg till ;P
Jag bara så gillar snygga stilar och outfits och älskar att få beröm om jag fumlat ihop nått (:
Här är nått jag gillar från lookbook.nu som jag ska ta och kolla på när jag skriver shopping lista.
Min stil är ganska vanlig-classc-hippie-bohem-indie-snygg och casual. växlande med en touch av moi ;)
jaja här är sådant jag gillar ! 





 skriv gärna en kommentar om vad ni tycker om dem och fler får ni ikväll under pauser och rösträkning av eurovisionen ;) HAR DU EN MODEBLOGG? KOMMENTERA! följer gärna med modebloggar eller bloggar om Harry Potter-gänget !! Andra bloggar oxo nog ;P

Kommentarer
Postat av: Felicia

alla var super snygga :O :D skulle vilja ha tröjan tredje uppifrån :O <3 :D

2009-05-17 @ 15:59:17
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0