Skolan slut snart och dagens göror :D

Hej, idag vaknade jag vid 10-tiden pigg och glad med många sms som kommit under natten :)
Svarade på dem och loggade in på datorn. Ingen intressant inne någonstans tyvärr, så jag kollade runt på bloggar istället. Idag ska jag gå på träningar 13-14 och 16-18. kommer döö! sedan ska vi laga middag hemma och kolla på Eurovision song contest ! Annat idag? ska ta en dusch, peela hela kroppen och ansiktet, smörja in mig i BUS, noppa ögonbrynen, beställa tid för färgning, göra shoppinglista och to-do lista m.m.. och börja läsa harry potter 6 igen !
Ska ha läst den innan filmen kommer ut och på sommaren är jag lat på att läsa böcker.. läser mest tidningar på stranden för de är lättare att ta med osv..:D


man skulle ju hoppas man såg ut i den här stilen på skolavslutningen :) efter den ska man ju springa runt på typ 5 (?) olika student-kalas och sedan efter ett ombyte ut och fira med vännerna ! <3 KAN INTE VÄNTA! 15 dagar och 5 av dem är lediga.. wohoo :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

skulle också behöva fräscha till mig lite :\ :P längtar så till sommarlovet :D och speciellt till avslutningen :D

2009-05-17 @ 15:54:33
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0