Planering och Cannes ! : )

Godmorgon på er :)

Cannes filmfestival närmar sig ! Alltid lika roligt + alla fina bilderna på kändisarnas outfits ;)
Hoppas att mina favoriter är där i år och lyckas bra ! Här nedan en bild från förra året (?) på Lindsay Lohan.
Älskar flätan, ögon-makeupen och klänningen är rätt söt den också :) !

Nagellacket är coolt också när det "hoppar fram" sådär :D

Idag har jag planerat hela min kommande tid just nu så här är den ;
torsdag idag ska jag städa mitt rum, fixa olika listor och saker, träffa vännerna och jobba första dagen på sommar jobbet :D ( provdagar nu där)
fredag jobba igen, träffa vänner .. packa.
lördag åka till landet.
söndag vara på landet :D
måndag sista veckan skola ! ska sola efter skolan om det går ;)
tisdag S
onsdag K
torsdag O
fredag L
lördag A (betyg!!!) fira skolavslutning och diverse student kalas ;)
söndag vakna hemma hoppeligen ? :D hah skämtade bara. sedan träffa vänner och ha kuul!
måndag sommar joooobb:DD

så låter det, hoppas sista dagarna här i maj blir kul : )
skriver snart igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt lindsay var förra året :!)

2009-05-21 @ 12:13:50
Postat av: Felicia

söta Lindsay :) <3 låter som en bra planering ;D jag borde också göra upp en ^^ :b

2009-05-21 @ 12:17:34
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0