kommer inte på rubriker !


Japp, den ska bli min i sommar när jag köper min nästa parfym :)
Så himla fräch och bra, somrig men går på vintern också, humörpiggare :D
Sedan ska jag också hinna till frisören och ansiktsbehandling under juni månad och då är min inspration denna bild;

Har liknande ögonbryn som emma men de ska noppas nogrannare och sedan ska ögonfransarna färgas !
håret blir liiite mörkare blond med inslag av rött så jag blir mörkrödblondin :D och så ska det nog vara längre än Emmas men älskar ändå denna bild på Emma, såå fin ! :)

pusskram !

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: tack så mycket :)



Åh, vill också ha den nya Dior parfymen :O den har sjukt fin flaska ^^

Den bilden på Emma är såå fin :)

Kram <3

2009-05-29 @ 07:53:49
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: Iiih! :S :P jag har inte vågat mig i plurret än ;P

2009-05-30 @ 07:23:50
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0