inspiratioooooooon :)

Tjalojssan på er : )
Snart är sommaren här, ännu 4 dagar kvar att släpa sig till skolan och sedan är det sommar. Påriktigt.
Okej jag är lite sjuk nu så det drar ner humöret men annars mår jag prima och väntar ivrigt på allt som ska komma!
Idag hängde jag mest med kompisarna i solen, skööönt : )
Hittade några bilder ännu med inspiration, rätt bra för jag ska nu iväg och göra en shopping-lista eller snarare än lista över hur jag ska använda mina pengar nu när månadspengen kommer närmare.. måste spara till utlandsresan för shopping, där kan man ju fynda saker som inte finns hemma ! :D

Älskar denna look, heelsen & hårbandet ger en känsla av äkta-hippie! :D

Tror detta är samma tjej, igen skorna, väskan, ja, allt ! ger en känsla av härligt hippie mode :)))

ÄLSKA RÖTT HÅR OCH JUMPSUITTT<33

pusskramsessnart<3

Kommentarer
Postat av: Felicia

snygga outfits än en gång :)

2009-05-27 @ 13:56:20
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0