Hejssan!

hejj (:
idag har det varit en rätt dålig dag, typ allt har gått åt skogen men imorgon är en ny bättre dag känner jag på mig :)
man ska ju faktiskt vara positiv ! och jo jag vet klockan är 23:04 (finsk tid) och jag bloggar med 8-3 ans skoldag.. sedan mellanmål på stan typ och träningar.. men jag kom först nu hem så måste äta något och hoppa i en dusch innan jag far till sängs, har planer på att läsa Harry Potter också när jag nu en gång är vaken (inte så trött egentligen fast dagen var dålig :P) nått bra måste man ju ha !
 
Kommer inte på mycket mer att skriva så bjuder på ett litet bild-collage (as dåligt men men..) på "zanessa". somrigt,sött och kärleksfyllt :P sådan sommar vill alla ju ha ! <3

kram och ses imorgon (:

Kommentarer
Postat av: Felicia

Härliga bilder :D hat dåliga dagar :( - okej vem gör inte men .. :b - alla dagar borde vara bra dagar :D

2009-05-15 @ 21:12:16
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-05-16 @ 17:30:39
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0