hejsansan

Dehär kläderna tycker jag skulle göra en ursnygg outfit ! Fransk och fint..

Idag ska jag städa hela mitt rum(!) och göra klart shopping listor :) sedan tänkte jag fundera på vad jag ska önska i födelsedag & vad jag ska använda mina konfirmations pengar till.. sedan på kvällen ska jag på bio med massa vänner och ha urkul. Ska även fortsätta på en låt jag började på några dagar sedan.
Den kommer nog inte upp här förän den är helt klar annars kan nån ju ta den av mej !
Den jag gör just nu är rätt sorlig, inte för att jag är sorlig just nu men jag har talangen att sätta in mig i andras situationer så den skrivs ur gamla händelser och sådant. jaja ni får se sen :)

Eurovisionen igår ! gillade norge, island, tyskland och finland.. :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: håller meeed :DD

jopp det var en rolig dag :) synd att du inte såg mig nåde :(

2009-05-17 @ 15:44:10
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Felicia

snyggt :D ska bli kul att se låten sen när den är klar :D gillade också norge och island i eurovisionen ;D

2009-05-17 @ 15:46:21
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg outfit!!!

2009-05-17 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0