Harry Potter karaktärer och in real life


Let's start with Hermione Granger :) Visst var hon hur gullig som helst med sitt yviga hår och söta smile i ettan och tvåan ? sedan växte hon snabbt till sig till en vacker tonåring-kvinna nu !  Och alla vet vi ju vem skådespelerskan är...

...vackra Emma Watson ! Här på shopping tur i Los Angeles för något år sedan ? :)
Emma är en av mina favorit skådespelerskor och jag hoppas innerligt på fler filmer med henne i framiden..!


En annan rätt söt typ är Seamus Finnigan, dvs. Devon Murray. Märkte först att han var rätt snygg / söt igår i Harry Potter 5an :) har hört att han är typ irländsk..?

Och visst han är Harrys ärkefiende från första sekunden de möts till slutet (skulle jag tro..?) men alla måste vi nog endå erkänna att Tom Felton som spelar Draco var en riktig sötnos som yngre ! och nog är han ju snygg nu som äldre också ;)
Det gick ju rykten om att han och emma watson skulle ha haft någonting.. sant ? vet bara han och emma.

Och sedan.. HARRY POTTER ! vår historia går långt tillbaka i tiden då jag först var rädd för harry potter böckerna men sedan som sjuåring läste ettan själv och fastnade ! Sedan dess har jag läst varenda bok flera gånger om och om igen och varenda gång fått något mer, blivit lite klokare eller förstått något. Jag tror verkligen HP böckerna har gjort mig till en lite bättre person med en bra syn på livet. utan böckerna skulle jag inte vara här var jag är idag faktiskt !
Och då måste jag även säga att Harry Potter med sina runda glasögon är bland de sötaste och snyggaste jag har sett :D

och visst är Daniel Radcliffe som spelar Harry snygg han med :) här med lite skäggstubb men han är ju redan nästan 20 år ! :D minns hur arg jag blev över rykten att han inte skulle spela harry i alla filmer.. som tur är detta inte sant !: )

avslutar med en bild, den övre är tagen innan filmningarna av ettan började typ och den andra är på 5tte filmens premiär ! Längtar till att kunna göra en bild där det är en bild på trion ( den första bilden som togs ) och sedan en bild av dem på den sjunde premiären :D tänk (!) så de har vuxit mitt framför ögonen på oss! :) Härliga Harry Potter trio !
Från söta -> snygga :)

kram !
ps. glöm inte att ge er mor en kram.. DET ÄR MORSDAG ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar harry potter ! bäst är draco eller snarare snyggast !! :)

2009-05-10 @ 12:06:55
Postat av: Anonym

Åh, kan inte få nog av Harry Potter :D <3 älskar, älskar, älskar det. Men jag föll från första början för filmen, har aldrig varit någon riktig läsare - pappa har dysleksi så jag har lite av det i arv. Men böckerna är också jätte bra :D men som sagt, jag förr för filmerna ^^



Emma är bara bäst :) har alltid tyckt Seamus varit söt/snygg ;) och Dan :D mums ;b

2009-05-10 @ 18:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0