Harry Potter 5an ida! (:

HEj !

oj länge sedan sist.. typ nästan 6 dagar !:D
wellwell just nu sitter jag här och klockan är 10 före 12 och jag är sååå TRÖTT !
kollade just Harry Potter 5an på dvd och åt chokladägg som blivit över från påsken, heheh :D
chattar lite med några vänner, S,E,A och C :) trevligt trevligt men ska nog snart gå för att borsta tänder och sova..
imorgon är det ju morsdag :) har fina planer för uppvaktningen av mamsen !
på dagen ska vi även besöka mormorn och morfarn min och annat trevligt, knappast så mycket blogg då.. :/
kanske på kvällen lite ! (eller på morgonen)

över till harry potter, längtar så jäkligt till att filmen kommer ut ju !
saknaden till en till växte sig större när jag såg 5an idag, så himla bra ! :)
grät då sirius dog och då voldemort i slutet "for in i" harry och harrys minnen återupplivades.. jaja sjukt bra var den ju ! :') <3

läste idag en blogg som min kompis tipsade om att kolla och där hittade jag en rörande historia om en tjej ungefär i min ålder som nyligen dött. kollade videos på youtube i stilen med "vila i frid gumman", "R I P" osv.. det är bara så hemskt att folk dras iväg från en sådär bara. ett av de ämnen som behandlas mycket i Harry Potter på ett bra sätt tycker jag !
men nuu ! kom en viktig kompis in på msn måste ta ett snack med henne innan sängen kallar ! har så ont i axlarna har sovit dåligt och är dessutom lite krasslig.. jaja mer bloggande imorgon ! :) <3

godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillade inte HP5 lika mycket som de andra, men min favorit scen i filmen där Sirius precis dött och Voldemort befriar Harrys minne eller så :b då han tänker tillbaka på han tid med Hermi och Ron :') <3



Jag tror jag har läst samma inlägg om flickan som du :S verkligen jätte hemskt :( usch. Och det värsta är ju att det kan hända precis vem som helst :S

2009-05-10 @ 00:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0