godkväll

godkväll eller snarare godnatt :D det här med seeena inlägg är tydligen ett mönster för mig.. inte så bra borde sova fast imorgon är det ju ledigt så kan sova lääänge, och det ska jag göra också hehe :D
men nu måste jag verkligen skriva av mig själv..!  har små problem som känns så stora så jag skriver dem nu här, kommentera om ni vill men tar endast vara på de kommentare som stöttar mig, inga negativa kommentarer läses så det är väl ingen idé att skriva några då heller?

1. är såååå besviken på en "vän" till mig.
2. vet inte om jag gillar/är intresserad av  E,I,I,L eller M. alla super söta/ snygga och trevliga men alla med sina små nackdelar..
3.är lite missnöjd med egna tillvaron och så, en del kan jag ändra en del inte direkt.
4.har så mycket jag vill shoppa och ingen tid / pengar
5.skol-stress

jaajaa men nu är jag sååå trött efter allt så skriver mer imorgon när ja vaknat ;)
kram på allihop och sov länge ! :DD


Kommentarer
Postat av: Felicia

Du ska se att det ordnar sig :) skolstressen avtar snart, bara en vecka kvar, så bit ihop :) och du kommer veta vem av de här killarna du borde satsa på ;)trust me. Och akta så du inte blir shoppaholic ;P haha.

2009-05-21 @ 00:30:01
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0