((((=====

Hejsan : )
Bloggar igen alldeles för sent ! Borde vara påväg och sova men nej här sitter jag :D
Imorgon ska jag fira att vi har ledigt torsdag-söndag och att det sedan är en speciellare vecka och inga lektioner kvar :D
Hoppas bara mitt betyg ser ut som det borde och som jag hoppas.. är lite av en Hermione Granger när det kommer till skolsaker fast ibland blir jag en överlat Harry / Ron :D jaja är så inne på harry potter just nu (mer än vanligt dvs.) eftersom filmen kommer ut och jag läser böckerna ;) men idag ska jag inte bara läsa utan måste även kolla vad jag behöver till sommaren och sådant. sommar, längtar ! bara 11 dagar kvar.. shiiitt ! :D aja lite lov borde ju betyda mer bloggning ? eller precis tvärtom. hoppas iallafall på det förstnämnda..! :D


En nyare bild på trion ;) <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

Älskar den bilden. blev så sugen i dag när jag var på bio och såg stora posters och såna där paff affischer med HP6! Vill se den nuuu!!! :D

2009-05-21 @ 00:31:07
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0