DISNEY BOOM ! <3

Gokväll allihop ;)
Igår råkade jag ha en stund lite långtråkigt så jag kollade i DVD-hyllan på gamla Disney filmer och valde sedan en som jag kollade på.. En av mina största favoriter när jag var liten ! Gissa ?



JO LILLA SJÖJUNGFRUN 2 :D <3
Älskade och älskar både Ariel och Melody, speciellt melody så söt och fint namn :) ville vara som hon som liten ;D
Lite bilder..;


Hela familjen. Mamma, Pappa, Melody (som liten när hon får ett snäckhalsband) och morfar :)

Mor och dotter som sjöjungfrur.

Spara och färglägg ! (du måste troligtvis förbättre de svarta linjerna..)

Mamma och dotter, härlig bild !<33

Färglagde Melody i "Harry Potter" stil ;D klänningen blev dock lite äckligt rosa..

Kram !

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: Håller med :D



Åh den filmen älskade jag när jag var liten :D skulle också behöva ta och kolla nån gammal klassiker :) får bli i sommar när man har tid så det blir över ;D hehe

2009-05-27 @ 21:28:07
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0