alltjagvillha..

Hello igen har jag inte skrivit på nästan 5 dagar -.- kommer aldrig att bli en topp-bloggerska det är en klar sak iallafall :D
Nu är sista skolveckan igång och då har man ju mest bara ingenting i skolan och utflykter och sådant :D
Efter skolan är jag mest med vännerna och solar,badar och tar det lugnt.. :) sköna sommar <3
Saker jag mest vill ha i mitt liv just nu !
1. Sommar och lediga dagar !
2. Många härliga vänner runt mig, kul grejer med dem och foton man kan skratta åt :P
3. En härlig kille vid min sida
4. Lite fester skulle sitta bra, samt tivoli och en bra ekonomi :D hehe.

Ljuvligt bildcollage :) kille,sommar.. <3

pusskram!

Kommentarer
Postat av: Feliciaa

SV: tack ska du ha :)<3



Exakt alla de fyra sakerna du räknade upp vill jag också ha :) Zanessa är så söta tsm :)

2009-05-26 @ 16:24:36
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0