W ild C hild

Vaknade otroligt tidigt idag ! klockan halv åtta och fick inte sömn mer ! ;O :D
Jag överraskar mig själv ibland. Ja, vad gjorde jag sedan? Tittade film Wild Child på min brors dator, han hade laddat ner den : ) Den var inte direkt bra som film men den var en rolig komedi & de va rolit att se Emma Roberts skådespela har inte sett förr och hennes faster är ju Julia Roberts.. :)
Hade svårt att bestämma mig för vilken hårfärg hon passar bäst i.. vad tycker ni ?

Blonda Poppy (emma) tillsammans med 4 vänner i filmen, tycker det blonda framhäver hennes ögon snyggt :)

Lite dålig bild för att framhäva hårfärgen men jag tycker den bruna färgen är mer jordnära än den blonda men att båda är fina på sitt sätt :) Snyggingen Emma dansar med är Alex Pettyfer, engelsk skådis ;)

nu ska jag fixa lite saker, hörs senare !: )

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vill se den :D kan inte bestämma mig om jag gillar henne i blont eller brunt :b

2009-06-30 @ 22:51:41
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0