two faced people..

Heej,

har forfarande otroligt lite inspiration till att skriva. det är väll det här sommarvädret, man blir latare ;D
men så tänkte jag här på en kompis medan jag solade och på det där med att vara two-faced, denne är iallafall perfekta exemplet på det.
Jo, vid första blicken tänker man "egen stil-bra", "självförtroende,inte för mycket men passligt-bra",artig,rätt snygg och söt på samma gång, positiv,social.. men när man lär känna personen i fråga kan denne tala skit om allt och alla, reta folk utan orsak och verkligen vara rent utsagt elak. Det var en ganska stor chock då jag lärde känna denna människa. skulle inte ha trott det. sedan finns det ju fall som är precis tvärtom, de är alltid positiva chocker sen igen :)
jaja det var allt intressant jag kom på att skriva om, har förresten bränt mig. dumma jag solade över en timme utan solkräm. Gör inte detta!:D

skriver senare i natt tror jag :P


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vet precis vad du menar. Har hänt mig med :S

2009-06-25 @ 19:50:29
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0