SVAR.

Svar på denna kommentar;

Anonym om Rolig läsning, om det är för litet så spara dem och zooma in! :):
varför har du inga bilder på dig varför sejjer du inte i din blogg vem du e ???
IP: 89.27.4.211

Hej lilla anonyma vän därute (:
Jo, min blogg är mest av allt till för att jag ska kunna skriva av mig, kommer det läsare så okej trevligt :)
Jag lägger inte upp bilder eftersom jag inte vill ha dem runt på nätet osv..
Nu till namn punkten, ja jag tror faktiskt att jag aldrig skrivit ut mitt namn, kallar mig i bloggen "pygmepuffen".
Det är dock 110% jag ! Det är bara det att med en så stor kompiskrets,skola och sådant så dissas alla bloggägare av typ alla, men jag gillar det men ser inte en orsak att göra livet surt för mig genom att skriva ut att "titta detta är MIN blogg" visst jag står för min blogg men jag vill inte sluta kunna skriva om mina känslor i den för att alla i skolan läser den.. det hände en jag kände och det var rätt pinsamt ! Men om du vill lära känna mig bättre så är det bara att lägga upp ditt namn och din msn/mejladress så ordnar det sig. bara inte här i bloggen så jag kan fortsätta ha denna lite som en dagbok, okej? :) fler frågor ? kommentera ! :D

puss och kram, pygmepuffen.

Kommentarer
Postat av: Felicia

smart :)

2009-06-15 @ 13:12:24
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: Åh, ska du :D vart ska du åka?

Samma här xD

2009-06-15 @ 22:22:58
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: åh vad härligt :D

Vi åker från Tammerfors :)

2009-06-15 @ 23:11:31
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0