Solande och planer inför resan..:)

Hejsan allihop, kom just hem efter hmm låt mig tänka nästan 6 timmars strand-liv, how lovely ;)
Och nej jag brände mig inte kom ihåg att kleta på lite solskydd då och då :D Havet var ganska kallt men simmade några gånger ändå. Efter allt solande och badande var jag superhungry och åt kyckling-nudlar och en stor choklad glass:D och så läste jag förra frida numret slut.. måste köpa många tidningar med på resan så jag har någåt att göra när jag solar, blir ganska lätt uttråkad:D Jaa på tal om läsa och köpa så måste jag köpa Harry Potter 6an på engelska innan jag åker, tänker läsa den under mina två härliga veckor där nere så att jag har den "färskt i minnet" när jag sedan kollar filmen vilket jag ska göra första dagen jag kommer hem, hehe ! :D
Nu ska jag läsa och kommentera i andras bloggar, syns! <3


LÄÄÄÄÄÄNGTAR !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh vad härlig med :D

Du ska köpa massor med tidningar på flygplatsen :D de har ju alltid så sjukt mycket roliga där ^^

2009-06-25 @ 19:46:53
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0