Om bloggar

Idag kollade jag runt på bloggar och på blogg.se och jag kan inte fatta varför så många läser bloggar som ägs av s.k. "barbies" som håller på med det uttjatade "u know u love me" och bråkar om vem som kom på det, snackar skit om allt och alla.. hur kan folk vara avis på dem? det är ju skitlätt att vara som dem! sätt bara upp en blogg som den och färga håret platinablondt, använd slitan extensions,rosa läppstift, sola solarium flera gånger i veckan och ha en attityd i bloggen att du har ett super självförtroende fast du (i de flesta fall) inte har något självförtroende alls..
Nej, de bloggar ni borde gilla och besöka är sådana som drivs av tjejer som är 110% sig själv, har en egen stil dvs. de sätter på sig det de gillar och så är de oftast glada och tänker positivt. Sånt ska man vara avundsjuk på. inte på dem som trycker upp brösten så det ser ut som om de har två rumpor och strosar omkring i typ bara rosa kläder..
Sedan finns det de bloggar som mest skriver om speciella ämnen, de är toppen de också borde finnas kategorier på blogg.se så man kan hitta snabbare till sina favoriter! Typ som "twilight" "harry potter" "lindsay lohan" osv.. :)
jaja nu ska jag ta och kolla in bloggar som jag gillar, sådana som drivs av glada,personliga och trevliga människor! see you<3


Kommentarer
Postat av: mango

bra skrivet :) jag håller så med dig. tyvärr läser jag knappt några bloggar själv!

2009-06-26 @ 00:26:37
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: håller med :D och det är bra med dem när de har mode inlägg för det är ju affärer som finns i Finland :D för om man typ ser nåt snyggt i tex. Frida så kan det vara att affären bara finns i Sverige liksom :). Älskar också att det står en massa HP o. twilight nu :D

Okej bra :D hurudan header vill du ha och vilka färger och sånt? :)

2009-06-26 @ 00:27:28
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Felicia

Håller med dig! :D fast det är ganska kul att läsa (ursäkta mig)fjortis bloggar ^^ de är lite korkade och så. man får sig ett gott skratt xD haha.

2009-06-26 @ 00:30:10
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Julían Hernández

Michael Jackson har lämnat oss :(

2009-06-26 @ 01:44:52
URL: http://hernandezz.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: Glömde helt att ge dig musik tipsen :D Okej här är några bra enligt mig:

Jag äslkar gamla låtar, och här är några roliga och bra godingar ;)

Phil Collins - Another Day in Paradise

Steve Miller Band - The Joker

Celine Dion är också bra tex. Alive och Think Twice är bara några av favoriterna ;)

Om du gillar lite udda lugn musik så är Enya bra. Mina favoriter med henne är Caribbean Blue och Only time. Ett band jag märkte för inte så länge sen med samma genre var Blue Fontadion. Bra låtar med dem är Ice On Fire, Distant Dreams och Shine :)

Till lite nyare låtar är dessa bra ;)

Muse - Starlight

The Pussycat dolls - Jai Ho

The Veronicas - Untouched



Och nu ska jag inte bombadera dig med musik så det får räcka ;D

2009-06-26 @ 10:32:31
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0