no headline.

Bilden nedan inspirerade mig att skriva lite.
Känner igen mig på bilden, stå och vänta i en ödslig gång någonstans ingenstans. Väntandes, hoppandes på att någåt ljust skall komma emot snart. Då menar jag ju inte precis att jag känner igen mig ordagrannt men de kan ju kännas sådär ibland. Just nu känns det lite så, fast eftersom det fina vädret och att jag annars har det så bra så känns det mer som att sitta på en solig strand vid havet och vänta ; ) visst är väntan en långsam pina menman kan dra nytta av den och det ska jag göra !

Evannas / Lunas bild inspirerar och är jättefin tycker jag :p



och till sist, hittade fler burberry bilder:

så snygga och vuxna bilder på emma :)<3

puss skriver senare

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tycker bilden på Evanna är jätte vacker :) och jag håller med dig, det kan kännas så ibland. :)

2009-06-14 @ 16:53:42
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0