Modeller 1/2

Hej kollade in på en sida som hette http://models.com och de hade listat sin top 50 modell lista.. :)
Här kommer då min egna toplista , inte för att jag är så insatt i modell grejer men iallafall : ) inte ordning för den delen heller..

Karlie Kloss är blott 16 år gammal men redan nu en stor stjärna!:)

Svenska Elsa Hosk är otroligt söt modell

Abbey Lee Kershaw (15onde på models.com lista!) är en australiensisk modell : )

We all love her, Adriana Lima from Brazil ; )

2008-2009 supermodell med stort S!:D nu även aktuell som sångerska ;P

Ali Stephens, har aldrig hört förr men hon var 17onde på M.Cs lista och så är de här bilderna så otroligt vackra!!:)

Anabela Belikova placerade sig på listan också, gillar bilden.

Vackra Ymre Stiekema har ett snyggt hår enligt mig :)

Anja Rubik började sin karriär tidigt och är idag lite på 20 år och vacker som få!

Jessica Stam. Gillade inte modell bilden men den naturliga till höger fastnade jag för, sjätteplats dessutom! :)

Julia Stegner placerade sig bra på "sexigaste modellerna"

16 till hittar du i mitt nästa inlägg. ha det bra tills dess ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0