Inspirerande!

En person jag inte känner men som inspirerar mig mycket både mode,utseende och personlighets mässigt är Kenza, bloggerskan ni vet :)

Hennes hår är såå fint, ögonen,smile.. :) och så är hon så glad och optimistisk!
Andra som inspirerar är Emma Watson, Bonnie Wright,Evanna Lynch,Lindsay Lohan,Random kändisar beror lite på alltid,folk på stan,vänner och bekanta..
Och ja visst lookbook är så bra! :D

nu ska jag ut och njuta av det någotlunda okej vädret, ska vara dåligt nu tre-fyra dagar framåt måst göra planer över vad jag kan göra då -.-

Kommentarer
Postat av: Felicia

Älskar Kenzas klädstil och för att hon är så positiv :D får själv också inspiration av nästan alla de personer du räknade upp :)

2009-06-14 @ 16:56:49
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0