HELLO!

HELLO!

förlåt om min blogg är extremt tråkig läsning just nu, inte för att de är mer än 5-15 personer i dagen som läser typ men ni iallafall :D har så lite inspiration till att skriva, kan berätta lite vad jag sysslar me just nu. well min mage spricker just kokade för mycket och för mjuk pasta som jag åt med ketchup medans jag läste olika bloggar som alla bara visade senaste inlägget, jobbigt!-.-
Sedan håller jag på med att göra en låt, tror den blir riktigt söt. Kan berätta att den handlar om kärlek och ska vara en sådan låt som man kan lyssna på då man är otroligt kär i någon, säkert en ganska passande låt till de flesta flera gånger i livet:D En annan låt är mycket mig, har dessutom ett bra tema, mer om den senare ;)
Annat gällande musik: håller på att göra lista över låtar att ladda till ipoden, tips?:P
Imorgon blir det sportdag i samband med solning, härlit ! ska bli brun o fin i sommar även om jag inte blir så brun pga rödpigmentet i min hud och i mitt hår.. någon annan som har samma "problem"? hehhe:D
men jaja ska kolla några bloggar ännu och sedan bär det av till sängs även om jag ska läsa en god stund ännu, fick idag en finsk tidning (miss mix) med Emma Watson i, wohoo:D

ses imorgon<3

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: Håller med :D haha vi får se, vet inte om jag ska lägga ut den så ^^

2009-06-23 @ 12:56:45
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hurdan musik gillar du? Jag älskar att ge musiktipps åt andra :D

Åh måste köpa Miss Mix också xD

2009-06-23 @ 12:59:40
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: jo vi får se :) visst skulle det vara sjukt nice om de skulle vilja trycka den. Men knappast jag är ändå så pass ung :b

2009-06-23 @ 23:04:46
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0