hejhej igen

hejhej igen neej jag vaknade inte nu men rätt sent vaknade jag nog, halv tolv:D
idag ska jag mest förbereda inför midsommaren & träffa a friend of mine över en fika, pratsamt & trevlit ska det bli.
hoppas midsommarn blir lyckad, den har inte riktigt alla "odds" att bli superlyckad men kanske den ändå blir det? ;)
man vet ju aldrig.. kommer inte blogga under midsommarn men skriver mycket efteråt igen:D
läste förrästen nyss stina-lee's blogg och märkte att shit hon är ju gravid ! så stort grattis till henne : ) (http://stinalee.se)
Stina-Lee's blogg är verkligen läsvärd, vacker tjej som skriver om mode,livet och sådant hon tänker och tycker om.
Kom inte på någon passande bild till detta rätt korta tråkiga inlägg så den får vara ännu tråkigare,hehee::D
Nu är jag hungrig måste äta något innan jag drar till stan..

i hopp på bra sommar väder,
pygmepuffen ;)

ps. ha en grym midsommar allihop! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0